این خورش از جمله غذا های رژیمی محسوب می شود چون کالری آن کم می باشد .

پیاز :۱ عدد    کدو حلوایی:۱ عدد کو چک    روغن زیتون:۳ قاشق سوپخوری   آبلیمو:۱ قاشق سوپ خوری   رب:۱ قاشق غذا خوری  نمک وفلفل وزردچوبه:۱ قاشق چایخوری

ابتدا  روغن زیتون را در قابلمه ریخته پیاز های نگینی شده را با حرارت کم تفت داده  نمک وفلفل وزردچوبه را به آن می افزاییم کدو راشسته وپوست آن را گرفته  وبه قطعات مکعبی شکل کوچک خرد کرده را به پیاز ها اضافه می نماییم پس از کمی تفت دادن ۲ لیوان آب افزوده رب را اضافه می کنیم هنگامی که آب خورش مناسب شد آب لیمو را به آن می افزاییم.خورش برای سرو آماده می باشد  لازم به ذکر است افرادی که مصرف شکر برایشان موردی ایجاد نمی کند می توانند ۱قاشق سوپ خوری شکر رادر۱ پیمانه کوچک آب  حل کرده به آن اضافه کنندپس از ۱۰ دقیقه غذا آماده است . میزان انرژی در هر ۱۰۰گرم کدو حلوایی ۳۵ کالری می باشد.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و چهارم مرداد 1391ساعت 15:18  توسط منصوره یاوری | 
 
صفحه نخست
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
با عرض سلام وسلامتی روز افزون کلیه بینندگان محترم امیدوارم این وبلاگ مورد توجه قرارگیرد واگرطرز تهیه غذایی به نظر تان می رسد که در اینجا گنجانده نشده درقسمت نظرات بنویسید

پیوندهای روزانه
خواص فلفل دلمه ای
سمبوسه
طرز تهیه لواشک
طرز تهیه دلمه برگ مو
طرز تهیه آبگوشت
خورشت بامیه
الویه فوری
جوجه کباب
باقالی پلو با مرغ
زرشک پلو با مرغ
استانبولی پلو
چلو کباب
خواص گلابی
پوره سیب زمینی
الویه ساده
سیب زمینی شکم پر
خاگینه(پنکیک)
املت
مرغ سوخاری
کدو حلوایی
آبگوشت مرغ
خواص موز
سالاد ذرت
سالاد گل کلم
ماست وخیار
ماست موسیر
بادمجان فوری یا یتیمچه
خواص عسل
کتلت مرغ
سوپ قارچ
آرشیو پیوندهای روزانه
نوشته های پیشین
آبان 1393
تیر 1393
خرداد 1393
شهریور 1392
مرداد 1392
تیر 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهریور 1391
مرداد 1391
تیر 1391
آرشیو موضوعی
غذا های اصلی
سالاد ها
خوراک ها
خورش ها
ساندویچ ها
پیتزا ها
خواص مواد غذایی
سوپ ها
ترشی ها
پیوندها
خواص داروهای گیاهی
برنامه های کاربردی رایگان
 

 RSS

POWERED BY
BLOGFA.COM