این خورش از جمله غذا های رژیمی محسوب می شود چون کالری آن کم می باشد .

پیاز :۱ عدد    کدو حلوایی:۱ عدد کو چک    روغن زیتون:۳ قاشق سوپخوری   آبلیمو:۱ قاشق سوپ خوری   رب:۱ قاشق غذا خوری  نمک وفلفل وزردچوبه:۱ قاشق چایخوری

ابتدا  روغن زیتون را در قابلمه ریخته پیاز های نگینی شده را با حرارت کم تفت داده  نمک وفلفل وزردچوبه را به آن می افزاییم کدو راشسته وپوست آن را گرفته  وبه قطعات مکعبی شکل کوچک خرد کرده را به پیاز ها اضافه می نماییم پس از کمی تفت دادن ۲ لیوان آب افزوده رب را اضافه می کنیم هنگامی که آب خورش مناسب شد آب لیمو را به آن می افزاییم.خورش برای سرو آماده می باشد  لازم به ذکر است افرادی که مصرف شکر برایشان موردی ایجاد نمی کند می توانند ۱قاشق سوپ خوری شکر رادر۱ پیمانه کوچک آب  حل کرده به آن اضافه کنندپس از ۱۰ دقیقه غذا آماده است . میزان انرژی در هر ۱۰۰گرم کدو حلوایی ۳۵ کالری می باشد.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۱ساعت 15:18  توسط منصوره یاوری | 
 
صفحه نخست
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
با عرض سلام وسلامتی روز افزون کلیه بینندگان محترم امیدوارم این وبلاگ مورد توجه قرارگیرد واگرطرز تهیه غذایی به نظر تان می رسد که در اینجا گنجانده نشده درقسمت نظرات بنویسید

پیوندهای روزانه
طرز تهبه شنیتسل فوری
دلمه برگ مو
طرز تهبه ترشی موسیر
برنج یونانی
طرز تهبه دلمه کلم
الویه فوری
جوجه کباب
باقالی پلو با مرغ
زرشک پلو با مرغ
استانبولی پلو
چلو کباب
خواص گلابی
پوره سیب زمینی
الویه ساده
سیب زمینی شکم پر
خاگینه(پنکیک)
املت
خورش بامیه
مرغ سوخاری
کدو حلوایی
آبگوشت مرغ
خواص موز
سالاد ذرت
سالاد گل کلم
ماست وخیار
ماست موسیر
بادمجان فوری یا یتیمچه
خواص عسل
کتلت مرغ
سوپ قارچ
آرشیو پیوندهای روزانه
نوشته های پیشین
مرداد ۱۳۹۴
اردیبهشت ۱۳۹۴
دی ۱۳۹۳
آبان ۱۳۹۳
تیر ۱۳۹۳
خرداد ۱۳۹۳
شهریور ۱۳۹۲
مرداد ۱۳۹۲
تیر ۱۳۹۲
اردیبهشت ۱۳۹۲
فروردین ۱۳۹۲
آذر ۱۳۹۱
آبان ۱۳۹۱
مهر ۱۳۹۱
شهریور ۱۳۹۱
مرداد ۱۳۹۱
تیر ۱۳۹۱
آرشیو موضوعی
غذا های اصلی
سالاد ها
خوراک ها
خورش ها
ساندویچ ها
پیتزا ها
خواص مواد غذایی
سوپ ها
ترشی ها
پیوندها
خواص داروهای گیاهی
برنامه های کاربردی رایگان
 

 RSS

POWERED BY
BLOGFA.COM